mylittlebabym Kıyafetten kastım normal günlük giydiklerimizdi , pantolonu yırtıp sadece orayı açıp ameliyat etmeyeceklerini biliyorum herhalde , bazıları yazmış sadece üstümü bıraktılar hastanede elbise vermediler diye onu sormuştum , formun ağası gibi davrnamış olmanız hoşuma gitmedi, ama yinede teşekkürler, cevap verecek kadar değerliymişim demek ki …