2021 yılının Eylül ayında sezeryan ile doğum yaptım. Tam bir sene sonra ikinci kez hamile kaldım şu an 20+3 haftalık hamileyim ara ara dikişlerime doğru bi ağrı giriyor yürürken yada yatarken fark etmiyor. Bebek mi baskı yapıyor dikişlerden kaynaklı mı o ağrı giriyor çok çözemedim. Sezeryan yeri olupta hamilelikte böyle şikayet yaşayan var mı yada zorlandığınız başka durumlarda oldu mu?