20 haftalık hamileyim bugüne kadar devlete gidiyordum geçen gün özele gittim maşallah herşey güzel dedi doktor bir sıkıntı yok dedi ama bana progesteran yazmış düşük ilacı internetten baktım gebeliğin ilk üç ayında kullanılması gerek diyor 5 aylık hamileyim yazmış bu ilacı kararsız kaldım içsem mi zararı olur mu bilemedim