Haticeyildiz Seyma61 ilk 28 haftaliktim sirf merak ettigim icin doktora dedimki sancim var oda nstye soktu 😀😀 ikinci kez sali gunu 35 haftalikken girdim haftaya tekrar cagirdi doguma kadar her hafta gidicem
Seyma61 mrveodbs bende 32 haftalıgım ama bile demedi doktorum bana bir ay sonra gel dedi doktora gore değişiyor galiba anladığım kadarıyla
Elfibrhm2609 Hamileanne neden arasını o kadar uzak tuttu ki benim doktorum 30 dan sonra 2 haftaya gorecem demişti 32 gittim şimdi 34 hafta da gidecez
muhasebecianne 32 haftalık olduğumda kontrole gidicem calisabilir raporu vercek doktor o zaman nstye de baglicagini söyledi nasil bisey merak ediyor insan 🙈😊
Hamileanne Elfibrhm2609 valla hiç bilmiyorum bir ay sonra deyince bende şaşırdım çünkü kızımda yani ilk hamileliğimde 30 dan sonra 2 haftada bir gidiyordum
Dmtozcy38 Hamileanne Bende 32 de gittim 15 gunde 1 e dusurdu 34 de gidecegimm cok.uzunmus seninki bencee doktoru dinleme 15 inci gun tekrar git.neolur nolmazz
YamurKarabulut Elfibrhm2609 bende 35 in son gümlerinde oldum . Öncesinde gerek YÖK sancı hissetmiyorsan zaten doktor usg ile bakarken doppler de yapılıyor eğer sancı varsa orda belli oluyor ...
EliFurkan Bende 30.haftamda gittigimde bir ay sonra gel dedi bugün yine gittim 34.haftamdayim nst ye fln da baglamadi 2 hafta sonra tekrar gidicem. Bir problem olmadigi zaman cagirmiyor sikayetin olursa erken gel dedi bana ☺