Selime hanım yıllardır doktorum bu 3.gebeliğim ilk ikisinide onda doğum yapmıştım çok iyi ilgili bi doktor 😍 yıllar geçmesine rağmen beni görür görmez hatırladı kaldığım oda numarasına kadar bildi 🤭 bütün hastalarına karşı böyle 🧿 muayene ücreti yılbaşından sonra 475 ₺ oldu doğum da 13,500 olmuş sanırım 🫣