Kızlar 3 gün önce doğum yaptım hersey bir anda oldu bitti çok şükür ağrım sızım da yok derken dogum esnasında ıkınmadan dolayı ya da doğum öncesi lavmandan mıdır inanılmaz bir büyüklükte hemoroid ile uğraşıyorum cok ağrısı oluyor oturamıyorum yürüyemiyorum doktor fitil verdi ama daha kullanamadım çünkü içeri sokulacak gibi değil daha önce yaşayan varmı ben ne yapabilirim de geçer