MerveGmss Bebeğin hareketlerini dahada aşağıda hissediyorum hatta hareket ettikce idrarım geliyo gibi oluyo 30.hafta normal mi ?
MerveGmss emoselos anlafım canım bende bebeğin kafası tersti yuksrıdaydı acaba döndümü diye düsünüyodum böyle cok hissedince baskı gibi
emoselos Benim kızımda aşagıdaydı hep başı 29 haftadan sonra yukarı çıktı ayakları ile ittiriyor sanırım sürekli tuvaletteyim zaten
Mutlulugum Normal canim asagya baski yapiyor o haftalarda hic gitmedigim kadar toilete gittigimi hatirliorum🙄