Merhaba kızlar, ben 22aralıkta regl oldum 26da temizledim ve çocuk istiyordum. İlk gebeliğim hemen tutmuştu 2.gebelik içinde çok heyecanlıydım 19ocakta regl günüm ama ben dayanamadım bugün yani 12 ocamta kan verdim. Beta hcg <0,100 çıktı yani gebelik yok diyor. Ben yine de kendimi gebe hissediyorum sanki kasık ağrıları bel ağrıları vs.. Sizce erken mi test verdim olma ihtimali var mı