mommytobe_ Yenianneanne yani bekarligimdan beri vajinal mantar sorunum var bende karin agrisi yapmadi hic. Bazen idrar yolu enfeksiyonu gibi kasiklarimi agritiyo o kadar eger demek istediginiz bu ise
_almirasmom Yenianneanne benımde suan karnım agrıyo enfeksiyon olusmustur idrar yolu ona yoruyorum yarın doktor randevum vardı antibiyotik yazdıracagım :(
Yenianneanne mysweetbabyy canım aynı böyle regl olmuşsun gibi mi,böyle arkaya doğru böbreğe taraf vuran?
Mslfgumek Bende geçen hafta mantar olmuştum sadece kasıklarımda bazen ağrı oluyordu muhtemelen mantarla birlikte enfeksiyonda olmuş olabilir
Yenianneanne Mslfgumek mantar içe geçer mi ki,sadece dışında olmuyor mu?Muayene mi olmak lazım acaba?
Yenianneanne _almirasmom yok canım,benim idrar yoluna bakıldı o değil. Mantar var,o böyle karın ağrısı yapar mı bilmiyorum ama. Sizlere bir sorayım dedim.