Cihangirmom İstanbul Avrupa yakasında Beşiktaş da oturuyorum detaylı ultrason yaptıranlar İstanbul’da nerede yaptırdı memnun kaldınız mı?
elvinimmm Cihangirmom ben Esenyurt’tayim kndi gittigm hastanede yaptırdım mediplusta 1000tl olmuş yeni ucreti ben onceden randevu aldim die 700 odedim 45 dakika sürdü cok memnun kaldim renkliye gectigi kısımdaki tum videolari ve yakaladigi fotoğrafları cd ye atıp verdi bana
Eldgrn Cihangirmom CD vermediler memnun kaldım onun dışında iyiydi 45 dk civarı baktı iyice hrseyine şükür bir sorun çıkmadı benim kız yüzünü göstermedi 15 yürü gel dedi gittim geldim tekrar baktı öyle gördük
Cihangirmom elvinimmm 1000 tlden asago zaten duyduğum kadarıyla hiç yok ama en azından insan uzun uzun göreyim CD ye çekim olsun bide bi resim versin istiyorum duyuyorum herkesten bi arayayım dediğiniz gibi istiyorum bende teşekkür ederim 🌸