Bnde bu hafta ilk defa gittim normalde özele gidiyordum arada çok fark var muayene de . Hiç bişey demedi asistans hep konuşup bilgileri söyledi bn zar zor araya girip soru sordum onada cvp çok alamadım sadece Her şey yolunda onu anladım. Ekran i göremiyorsun bana kağıt falanda vermedi. 2 saat bekledim 5 dk kalmadım içerde:(