kızlar 15+3 hamileyim elimi karnıma koyduğumda bazı yerlerinde kalp atışı gıbı atışlar oluor hissediyorum farklı bır yere koyuyorum elımı gezdırıyorum gene aynı sekılde denk gelıor vuruslar hıssedıyorum bu hissetmeler bebeğin haraketlerimidir? bu aylarda bukadar erken hissetmek normalmi