ayseninbeybisi07 hayir kullanmadim bir tek 1 dafa paroo ictim atesim dusursun diye ama vallahi ise yaramadim desem yalan olar. Sicak moruklu lim9nlu cayy ictim coklu terledim atesim dustu. Ama oskuruk ve burun akintisina hic bir sey yapamiyorum malesef