Elifsntrk canım hiç üzülme geçen hafta 34+6 da 2200 gramdı bende üzülmüştüm bugün 36+0 kontrolde 2900 olmuşuz pekmez ve badem yedim ekstra.Önceki hafta da daha çok dikkat etmiştim ve sadece 200 gram aldırabilmiştim bu hafta hiç bir şeye dikkat etmedim 700 gram almış şok oldum o yüzden kendini üzme bir anda alabiliyorlar ama pekmez önemliymiş