Bbusraerr Canım dmeek ki hamileliğin rahat geçiyor tadını çıkar. Allah korusun ama bebeğe bir şey olsa da miden bulanıyorsa devam ediyor. Benim bebeğimin kalbi durdu. Tüm hamilelek belirtilerim devam ediyordu. Hatta kalbinin durduğu gün kontrole girmeden o kadar midem bulanıyordu ki doktora diyetim de bana bulantı ilacı yazsın, diyordum. Kürtaj olana kadar da bebek canlıymış gibi her yediğimi kustum, kokulardan iğrenmeye devam ettim. kürtajdan sonra normale döndüm. Bebek senin içinde olduğu sürece kötü bir şey olsa bile belirtiler bitmez. Senin hamileliğin rahat geçiyor bunun keyfini çıkar.