Mhtpflz 1fatma_nurr 19 haftalığım hep oldu bazen sırtım kopuyor gibi oluyor rahim büyüdüğü için sanırım
Sevval0308 Çok normal kuzum Allah esirgesin kanama olmadığı sürece bebişin tutunmaya çalışması demek :)
1fatma_nurr Fidangkts evet bugün her zamankinden fazla ayakta durdum belkide ondandir bide gaz oluşuyor kızlar ya sizdede oluyornuydu bu haftalarda böyle bi anda giriyor sanci sonra geçiyor