Safiyenurrr Haftalık hamileyim sanki biraz aşağıda hissediyorum bebeği rahmime baskı yapıyor tuvaletim var sanıyorum ama yok
Deryadeniz63 Safiyenurrr benimde şuan öyleydi doktora gittim bebeğimin asagida olduğunu söyledi bol Bol dinlenmemi ağır ve yorucu işlerden uzak durmamı söyledi 1 hafta dikkat ettim çok şükür düzeldi
Kucuk_melegim Safiyenurrr normal canm bende de 30 da başladı 32 de döndü şuanda 35+3 olduk ayni durumdaym tuvalete cikamiyor insan ama bu iyi birşey bol bol su iç ve tuvalete cik
Mello29 Safiyenurrr 31.haftadayim Benim ki de vajinada hareket ediyor resmen ödüm kopuyor ama aynı anda gögsümun altında da hareket ediyor iyi düsünmeye calısıyorum ama bir yanım hep tedirgin bir de bu ara aksamlari ayni saatlerde vajinal akıntım oluyor beyaz kokusuz
elifcicek_07 Şurda bekliyim bende. Dün doktora gittim farklı bir şikayet ile sıkıntı olmadığını ama bebeğin azıcık aşağıda olduğunu söyledi zaten evhamlıyım iyice kafaya taktım belki benim de işime yarar yorumlar olur
Safiyenurrr elifcicek_07 panik yapma canım doktor zaten demiş sıkıntı olmadığını bende salı günü gidicem doktora ben normal doğum istiyorum istiyorum Allah nasip ederse
ikibaloglanannesi Ben de 33’üm. Benimkide dönmüş daha yeni. Ama doktor rahim ağzı kısalık var 30 dedi. İyice evhamlıydım hepten taktım kafaya.🤦🏻♀️
Safiyenurrr Deryadeniz63 öyle mi bende dikkat edeyim ya sürekli aşağıda hissetmiyorum ama hissetiğimde korkuyorum yalan yok salı günü gidicem bakalım
Safiyenurrr Kucuk_melegim biraz tuvalet sıkıntım var 2 litreyi anca içebiliyorum şu soğuk havalar da bir zor ki sürekli tuvalete gitmek
Safiyenurrr Yagmursnr 29 haftada gittiğimde doktorum bu haftadan sonra çok döner demişti bana öyle oluyor herzaman aşağıda hissetmiyorum iniyor çıkıyor sürekli heralde
elifcicek_07 Safiyenurrr elimde değil çok bekledim bu bebeği doktorumuza randevu 25 inde çok endişeliyim🥺
Kucuk_melegim Safiyenurrr idrarın temizlenir enfeksiyon olmazsın o yuzden bol su iyidir benmde gunden güne değişiyor bazen 2 litre iciyorum bazen 2 buçuk