Byz13 Merhaba, 7+5 teyim ve idrar yolu enfeksiyonum var ve kültürde üreme var çıktı. Doktorum bugün sulcin yazdı. Daha önce kullanan var mı ilk gebeliğim olduğu için endişelendim
gunel91 Byz13 doktorunuzu dinleyin bendede enfeksiyon cikmisdi antibiotic ve fitil kullandim yoksa bebeye zarari olar
Hilalkmn11 Byz13 benim de idrar yolu enfeksiyonum vardı o zamanlar. Çok su iç demişlerdi ilk aylar ilaç vermek istemiyorlar genelde. Doktorum şu an hiçbir enfeksiyon bebeğe zarar vermez demişti. Çok su iç ve bence bir iki doktora daha danış. 3 litreyi geçir suda
Byz13 @“Esraliiii” daha gebeliğim çok yeni olduğu için tedirgin oldum, başka kullanan var mı diye merak ettim
ballibocek İdrar yolları enfeksiyonu benim 30′lu haftalarda yaşadığım bir şeydi, 3 kültürde arka arkaya üreme olmultı, antibiyotik kullandım. )) Maalesef kullanmak gerekiyor ama endişelenecek bir eşy yok, enf daha riskli.. geçmişler oksun