Kızlar merhabalar. Uygulamaya göre 7 haftalık gebeyim. Pazartesi kontrole gittim kalp atışını duydum. Bi sıkıntı yoktu mide bulantım gazım vardı şimdi hiçbiri yok 2 gündür. Meme ucum koyulaşmıştı rengide biraz açıldı ilk gebeliğim bir kimyasal gebeliğim var biraz korkuyorum yada fazla mı evhamlıyım bilmiyorum. Sizin de belirtileriniz birden kalktığı oldu mu? Pazartesi kontrolüm var.