Hzlhakko Kızlar ikinci bebeğim olucak nasipse ama merak ediyorum oğlum çok hareketli ikinci bebek daha sakin olur diyenler var sizlerde durumlar nasıl ?
Ada-Uras-Asya Hzlhakko kızım çok sakin bir bebekti hala da nazik we sakin oğlum çok ağlayan çok yaramaz bir bebekti sonra bir kızım oldu şuan 20 aylık aşırı derece yaramaz mız mız uyku sewmeyen herşeyi kırıp döken bir bebek we 30 haftalık hamileyim bakalım minik paşamız nasıl olacak inş sakin olur bana yazık 🤣
Tugba_23 Bende 2.yi bekliyorum ilk oğlum 1,5 yaşında 2.doğduğunda (oğlan oda) 2 yaşında olacak napacağım bilmiyorum,şimdi bile sabahtan akşama kadar ben toparla o dağıt yapıyoruz
Hzlhakko Ada-Uras-Asya ay maşallah yaaa inşallah sakin olur 4 bebekle kendimi hiç düşünemedim şu an 😂😂😂