SiriusA benim belirtiler başladıktan 4-5 gün sonra kesinlesti safra testi ile. Zaten 36+5 falandim. 37+0 da doğum yaptım. Bana da covid ilacı yapti devlette yatıyordum kanim koyulasti diye, orda anlamadılar. Çıkınca özele doktoruma gittim hemen anladı, doğum yapman gerekiyor dedi
Haftam büyük olduğu için ilaç vs kullanmadım. Doğumdan sonra kasintilarim hemen kesildi. Bebeğim normal hiç bir sorun olmadan doğdu
Yükselme olursa kullandığınız vitaminler vs kesilir onlarda etkiliyor