hunilimom duzenli bi sancim cikmadi. Acikligimda 1 cm dogum baslangici sayılmaz dedi. Alttan muayene etti, bebek baya başını bastiriyor dedi. 1 hafta icinde dogum olabilir dedi. Ya ben ne yapsam acaba acilmam olsun diye. Pilateste egzersizler yapiyorum. Yuruyuyorum, ev içinde de hareketim fazla. Hurma yemeye basladim 1 2 tane, sekerim oldugu icin cok tüketmemeye calisiyorum. Rezene çayi felan diyolar ondan mi icsem.