babybmom20 yamix oğlum olacak acı ekşi yedim deli gibi ilk aylar 7. Aydan sonra hep tatlı yedim o yüzden bana inandırıcı gelmiyor bu
poyrazin_annesi28 yamix Ya kız ya erkektir 🥴 Cinsiyetle acının alakası nedir. En baştan beri tatlı tuzlu acı ekşi hepsini yiyorum oğlum olucak
Semihaoyku Kızımda hep ekşi yedim özellikte turşuyu tatlı çok nadir 1 kerenfalan ama acı ekşi çok yedim
Marly21 Ekşiciydim oğluşum oldu erkekler geç doğar dediler 37de suyum geldi mide yanmam hiç yoktu neredeyse oğlum saç olarak doğdu bence bunlar hurafe 🥰