Merhaba çok üzücü ki baştan beri rutin kontrollere gittiğim doktorum doğuma daha çok var ilerleyen süreçte şeklini konuşuruz diyerek doğum düşüncemi sormadı. 30. Haftamdayım bugün muayenede konuşmak istedim tabii heyecanlıyım. Epidurali normal doğumda yapmıyoruz doğal sancılar ile doğumu yaptırıyoruz dedi. En başından beri düşündüğüm doğum şekli epidural normal doğumdu. Hayal kırıklığı yaşadım. İstanbul Anadolu yakasında bu şekilde doğum konuşup rutin muayenelerini hangi doktorda gerçekleştiriyorsunuz. Yardımınıza ve önerinize ihtiyacım var :(