Kızlar bundan tam 16 gün önce çatlatma iğnesi vuruldum 12.gün test yaptım negatif
Ama bu ay bayağı hiç olmazdı dediğim belirtilerim var sizler yaşayıp ta hamile olduğunuzu öğrendiniz mi bu belirtilerle ?
Çatlatma iğnesi vuruldum 1 hafta filan kasık ağrısı çektim..
daha sonra kabızlık başladı ve inanılmaz 3 gün boyunca sırt ağrısı çektim hafif bel ağrım var markete giderken sol gögsüme iğne batırdılar sanki bayağı acıdı bikaç dakika dün de arkadaşıma gittim araba beni tutmaz hiç acayip tuttu midem bulandı fazlasıyla zor tuttum kendimi sonra oraya vardık 2-3 saat sonra ayakta dengem şaştı düşecektim oturdum çok hafif bas dönmesi yaşadım ama sarsıldım oturdum midem bulanmaya başladı eve geldik hala aynı hafif hafif geçen bi kez mide yanması yaşamıstım bugün de midemde sanki yediğimi sindirememişim de midem taş gibi boğazıma kadar geliyor öyle diyim bi tuhaflık var birde adet sancısı yaşıyorum yardımcı olabilir msnz tabi ki herkes farklı şeyler yaşar ama benzer durumla karşılaşıp ta hamile olduğunu öğrenen oldu mu? Test yapmak istemiyorum yeniden üzülmeyim adet günümde yaparım dedim bu arada dün de peçeteye (adete 5 gün kala) çok hafif minnak kahverengi leke geldi daha da yok… Ha birde 2 kez nefesim daraldı göğsüm sıkıstı