İyi akşamlar kızlar . Alllah nasip ederse biz iki arkadaş tüp bebek sürecine girdik. Arkadaşımın ki dün transfer oldu benim de adetim bittince transfere gün verecek.. SİZDEN İSTEDİĞİM yasin , ayetel kürsi veya içinizden ne geliyorsa dua etmeniz. Hamile arkadaşların duası kabul olur derler Lütfen dua edin… dua ederken bu iki arkadaşa derseniz çok mutlu oluruz. şimdiden Alllah razı olsun. Rabbim isteyen herkesin bizim de kucağımıza almayı nasip etsinn..