SebnemRasit Nurayaksan bizim doktorumuz bi tane Önermişti onu kullanıyorum şuan 24. Günümüz scarex jel diye geçiyor.
Nurayaksan SebnemRasit bana doktorun önerdiği krem işe yaramadi doğum yapalı 73 gün oldu 😔 rengi bile hala mor
SebnemRasit Nurayaksan demekki bizim ki iyi çünkü şuan öyle abartı bi görüntü yok uzun süre kullanırsam daha iyi olur inşallah