37+3’teyiz hanımlar ve hala çok hareketliyiz maşallah 🤭 Acaba doğum öncesi bebeğin hareketinin kesilmesi mi gerekiyor doğum kanalına girdiği için? Yoksa hareketliyken doğuma gireniniz oldu mu? Ay sonu tahmini doğum tarihimiz ama herhangi bir sancım da yok. Sanırım 40. Haftayı aşacağız gibi duruyor😐