Kizlar 35+4 haftalik olduk bugün. Bebegimin bir kac gündür hareketlerini cok hafif ve az hissediyorum acaba benim gibi olan var mi? Doktorum normal oldugunu söyledi ama icim hic rahat degil simdiye kadar baya hareketliydi ilk defa böyle az hareketli.. Doguma son 31 Gün kaldi acaba o yüzden de olabilir mi? Yardim lütfen..