Ben de 28 haftadayım bir tarafta 15 mm diğer tarafta 16 mm var doktor 25 mm olursa stent takarız dedi, ama bende çok korkuyorum 2 tarafta birden olduğu için ama Allah’a şükür çok ağrım yok. Benim gittiğim doktor ağrı için değil de böbreklerimde kalıcı hasar kalmaması için takmanın önemli olduğunu söyledi. Bilemiyorum artık 2 hafta da bir baktıracağım.
Stenti idrar çıkışından lokal anestezi ile takıyorlarmış galiba buda beni tedirgin etti ama ağrılı olmuyormuş galiba .