Kızlar nasılsınız?Yarın detaylıya giricem ilk olucak.Tavsiyeleriniz varmı?Doktora artı olarak hatırlatmam gereken bakmasını isteye bilecegim,ya kendimin sormami tavsiye etdiginiz biseyler varmı?Mesela bebegimde suna bakmadilar sonradan bu cikdi bakilmasi gerekliydi denilen.Tabi doktorada guveniyorym ama yinede bir sormak iyidir tavsiye olsun banada.Girip çıkanlar bilir yani bir-kaç kez girenler herhalde bilgilidir bu konuda.