Edda28 Kızlar merhaba doktorum kan ve idrar tahlili istemişti pazartesi gideceğim yanına daha ama şimdi sonuçlara baktım e nabızdan lökasit +3 ve wbc 33 diyor bilen var mı ne anlama geliyor
Xsare Edda28 enfeksyon var canım benim de yüksek 35 ti antibiyotik kullanmama rağmen geçmedi 49 a yükseldi başka antibiyotik kullanıyorum suan bol su iç doktorun ilaç verir büyük ihtimalle
Edda28 segah06 çok içiyorum aslında sürekli hatta çok sık tuvalete gidiyorum su içtikçe sabaha kadar en az 10 kere düşün yani benim kadar su içen yoktur heralde ama niye böyle oldu anlamadım
Edda28 Xsare ya nasıl böyle oldu anlamadım daha geçen ay bakıldı hiç bişey yoktu çok sık idrara çıkmaya başladım bu ay aslında ama bebek büyüdüğü için dedim baskı yapıyor heralde dedim öyle yanma fln da yok anlamadım bide bu kadar yüksek çıkınca şaşırdım
Elifdamlayildiz Sırf o değerin yüksek çıkmasından dolayı bı hafta hastanede yattım ama benimki yogunmus baya ,umarım sendeki az çıkmıştır da tedaviyi evden yaparlar canım somdiden çok geçmiş olsun🥰
Xsare Meri11 ya enfeksiyon çok ilerlerse olabiliyor ama ilerlemesin diye işte ilaç başlatılıyor inşallah atlatırız şu enfeksiyonu idrar yolu enfeksiyonu hamile kadınların basına bela gerçekten
Meri11 Xsare evet öyle bugün de bende çıktı bayağı varmış yüksek çıktı cok ilaç başladı endişeliyim açıkçası.. sabah 500 akşam 500 ilaç
Meri11 Xsare cok ilerlediği nasıl anlaşılıyor mesela cok ilerledi bebeğe geçer dediğimiz nokta neresi
Xsare Meri11 işte onu tam bilmiyorum bugün kadın Doğum gittiğim de önemli olan böbreklere çıkmasın enfeksiyon dedi heralde çok ilerleyince böbreklere çıkıyor inşallah hemen geçer de ilaçlarla insan korkuyor
Babykalamar Edda28 enfeksiyon var bazen rahim buyudugu icin icerde enfeksiyon olusabiliyor kendinize dikkat etmeniz yada cok su icmeniz bile onemsiz kaliyor yani. Oyuzden normal
ballibocek Edda28 bende lökosit çıkınca doktorum spot idrarda protein ve kreatinin baktırıyor.. bir danışın dilerseniz
Xsare Edda28 inşallah geçer ilaçla bende bir kere ilaçla geçmeyince acaba bu ilaçda işe yarıycakmı yaramıycakmı dusunuyorum Rabbim şifa versin hepimize