gulsumd1 Karnımın böyle büyüdüğüne inanamıyorum ilk haftalar sürekli kusunca göbeğim hiç çıkamayacak sandım 😅15+5 miniğim 🥹🥰
Nursena0378 gulsumd1 aramızda 8 9 kilo var bende bazen 68 bazen 69 çıkıyorum normal mi acaba benim göbeğimin çok olmaması Bazen korkuyorum kalp atışı filan mı durdu büyümüyor diye
gulsumd1 Nursena0378 iç karınla alakalı belkide iç karnınız geniş olduğu için çıkmamıştır 😊 kötü düşünmeyin Allah korusun 🫶 buraya çok yazan var 25te çıkan var diye 32 bile gördüm 🥹
arirangg Kızlar ben de 12. Haftadayım. Çok az göbeğim var ama karar veremiyorum önceden de böyle miydi bebekten dolayı mı büyüdü. Bu haftalarda az da olsa karın büyüyor mu
nurtanesiiii arirangg bende 12 haftadayim bnmde karnım var biraz alt tarafımda sertlesme var sendede varmi canım 🤗
arirangg nurtanesiiii Evet canım üst tarafta şişlik var. Alt tarafa dokununca bazen elime sertlik geliyor. Özellikle belli bir yerde oluyor
Sevval0308 Ben 14. Haftadayim kilolu hamile kaldım maalesefki yani gobegim var gerçekten 15-16 da bu kadar büyür mü şaka gibi biran önce büyüsün sağlıkla istiyorum ama bilemiycem :) zaten kilolu olunca sanki hiç çıkmayacak karnim
Busra92_ Sevval0308 bende öyleyim kilolu hamile kaldım kendi göbeğim hala aynı 20+3 oldm artı bi göbek büyümem olmadı bakalım bekliyorum iyice belirginleşmesni🥰
Btlabk gulsumd1 ilk bebeğiniz mi benim. 14+2 bunun yarıısı kadar 🙈 ama ben yememe cok dikkat ediyorum kilo almamak için sporda Yapıyorumm
gulsumd1 Btlabk bende çok dikkat ediyorum acıktığımdq süt meyve kuruyemiş yiyorum abur cubur hiç tükeniyorum zaten bir haftadır yiyebiliyoeım öncesinde 4 kilo verdim 😅 evet ilk bebeğim 🤗