Nuraysss Gns-gur dinlenmeylr geçmiyor gün içinde fazla oluyorsa bir de serklajlıysan doktora git canım bence ihmall etme
Aleynasvr Benim olmuştu. Hatta ilk haftalarda bile oldu genelde oluyordu ara ara. Doktor hep normal dedi. Adet olacakmissin gibi ağrılar olabilir dedi
Dmervwm Bende serklajliyim bendede adet ağrısı değil ama afedersiniz gaz sancısı çok 2 3 gündür böyle saniyelik iğne batmalari gibi oluyo günde 2 3 kere usuttugumu düşünüyorum bende
Gns-gur Nuraysss aslında sürekli değil böyle günde üç dört kere oluyor saniyelik gidiyor ayağa kalkmam yasak
nur34_ Gns-gur valla kuzum idrarimi yapsrken yanma oluyor arada sıklıkla degil bide yesil akintim var idrar kulturu yaptik cikmadi enfeksiyon yok diye biliyorum yine yapcaz yarin bklm