Benimde 31. Haftam. Bugün fark ettim sağ tarafıma toplandığını karnım yamuldu bildiğiniz biraz panikledim ama geçti bi süre sonra dolanıyor kendince herhalde🙂 normaldir diye düşünüyorum artık böyle şeyler.
Sancı vs olmadığı sürece sıkıntı yok gibi 🤷♀️