Bebeagu Bir buçuk yıldır evliyim ancak eylülden beri korunmuyorum ama hala gebe kalamadım normal midir ne yapmalıyım sizce 4 ay olmuş
ggamze_akdemir44 Bebeagu stres düşmanı düşünmemeye çalış. 4 ay çok yeni yani. En az 1 sene deneyin diyor doktorlar.
mommyily Bebeagu 4 ay normal aslında stresten uzak dur olmuyor diye düşünme ilk 1 sene içinde olması normalmiş merak etmeyin yine aklınızda soru işareti varsa bi doktora gidip muayene olun içiniz rahat etsin 🌸