Merhaba hanımlar 39+4 günlük hamileyim dün birden boğazım ağrıdı akşam yemekten sonra daha sonra bacaklarım ağrıdı ama aşırı derece de fazla ağrıdı ben de heralde üşüttüm burun tıkanıklıgo öksürük boğaz ağrısı olunca bacak ağrısını da ona yordum sabah kontrolüm vardı nst de sancı çıktı ama ben hiç hissetmiyorum o sancıları daha sonra suyumu kontrol ettiler açılmam var mı yok mu alttan muayene ettiler ama herşey normaldi suda eksilme yoktu açılmam yoktu fakat çatı darlığı var dediler normal doğuma uygun degil dediler yarın sezaryen olcak aranızda bu gibi durumla karşılaşan var mı ? Dua edin lütfen bende cok korktum normal doğum yapamazsın dediler yarın sabah kadar sancım olmasında sezaryan olim bebeğimi sağlıkla kucağıma alim 🤲🤲😥