Merhaba hanımlar 17+3 haftalık gebeyim. Bugün doktor kontrolüne gitttim. Doktor kalbinde parlaklık bir nokta olduğunu söyledi. Birde bağırsaklarında parlaklık gördü. Çok moralim bozuk. Genellikle kendiliğinden geçebileceğini söyledi. Ama insanın içine bir kere şüphe düşünce bu olumsuzluklari dusunuyor. İkili tarama testi de yaptırdık iki ayrı doktorada sonuçlara gösterdik gayet normal denildi. Bugünde ensesini olcutugumuzde ayıyla uyumlu olduğunu söyledi. Okadar üzgünüm ki yani. Böyle bir şeyi yaşayan varmıdır acaba ( inşallah rabbim hiç bir anneye yaşatmasın tabiki)
Lütfen yardımcı olun