Selinoloji içmemen daha iyi olur canım. Ben grip olduğumda doktorum nane limo ve ıhlamur içebileceğimi söylemişti. Öksürüğüm olduğunda nane limon kaynsttım içerisine bal azıcık karabiber attım içtim her gün 1 fincan. Birkaç güne ne öksürük ne boğaz ağrısı kalmadı