Bugün Ezgi Hanımla konuştum. Bilenler bilir İrfan Hocayla Sadık Hocaya gidenler görmüştür kapıdaki uzun saçlı hanımefendi.
Şubatta doğum yapacaklar 12000 şubattan sonra ki doğumlar 14500 TL olarak güncellenmiş.(Büyük haksızlık)
İçinde fotoğraf, oda süslemesi, kuaför hizmeti, annenin ilk muayenesi, bebeğin topuk kanı ve k vitamini varmış. Bunlar aklımda tutabildiklerim bir iki bişey daha söyledi ama hatırlamıyorum. Kontrole gittiğimizde detaylı konuşcaz. Bildiklerimi aktardım kızlar.