Linabebek1 Kızlar sizinde boynunuzda et beni çıkıyor mu? Parfüm sıkmıyorum boynuma kolye falanda takmıyorum sayısı artıyor hormonlardan mı 30 haftalık gebişim nasıl geçicek doktora mı gitsem cildiye falan dokununca görünce sinir oluyorum 😔
pamukprensesss Linabebek1 benimde öyle canım 2 tanesine saç teli bağlayıp düşürdüm bu sefer 5-6 tane daha çıkmış hamilelik sonrası doktora gideceğim
ardaada Linabebek1 bende normalde de et benleri vardı bu süreçte iyice büyüdüler. Ayrıca 3-5 ek boynunda çıkmış benimde . Doğumdan sonra büyük olabları aldırmayı düşünüyorum
beyzzsenturkk Linabebek1 tetiklenen bişeymis doktorum dokunmamamı söyledi hamilelikten sonra yaktırırsın dedi benimde vajinama yakın cıkmıstı dokununca daha da cogalabiliyormus hic elleme dedi
Papatyaa_01 Linabebek1 boynumda iki tane çıktı minik minik bende hiç sevmiyorum.ben yıllardır kolye kullanırım parfüm de sıkarım hiç olmazdı ama hamile kalınca çıktı nedense 🤷🏻♀️
Linabebek1 pamukprensesss dokununca duşta falan kese sürünce acıyor korktum canım ya cilt kanseri falan hormonlar sağolsun hep kötü şeyler aklıma geliyor hiç yoktu benim bi anda oluştu hayırlısı olsun 🙏
Linabebek1 beyzzsenturkk hadi ya dokunuyorum ondan çoğaldı demekki teşekkür ederim canım ellemicem artık🙏
beyzzsenturkk Linabebek1 bende de hamilelikte çıkmaya basladı baslarda bilmiyodum ne oldugunu cekip kopartmaya calıstım kıl dönmesi sandım bi kere kopardım kan asla durmadı sonra bir daha ellemedim ama işte kopardığım icin dibinden daha kötü cıktı simdi 5-6 tane vardır dogumdan sonra yaktırıcam ama kesin cözüm değilmis sanırım insanın eline gelmesi bile rahatsız ediyor
Linabebek1 beyzzsenturkk çok acıyor bende koparmak istedim acıdı baya gördükçe bende sinir oluyorum 🙄
Pearl123 Yaa benimde boynumun iki tarafında bi kaç tane minik minik çıktı yaşlanıyorum heralde diye kendi kendime söyleniyodum hamilelikten olabilceği hiç aklıma gelmemişti inşallah çok büyümez ama dokununca bile verdiği his rahatsız edici 🥲🥲