Kızlar bugün 40. Hafta kontrolüm vardı doktor plasenta kireçlenmesi var dedi diğer bi adıyla yaşlanması. Yani artık görevini yapamıyor bebek içerde beslenemiyor beklemek riskli olabilir dedi yarın sezaryen için randevu verdi ben normal doğum istiyordum ama sancım ve acılmam olmadığı için doktor beklemek istemiyor özele gidiyorum bu arada böyle bi durum yaşayan var mı kafam karıştı iyice