Merhaba kızlar 6+1 günlük gebeyim bugün ilk kez kontrole gittim doktor keseyi gördü ama bebek çok küçük dedi kalp atışını duyamadık haftaya tekrar gel dedi aynı durumu yaşayanlar oldumu? Birde ovülasyon testiyle gebe kaldım yumurtlama ve çatlama 12-14 aralık bu tarihlere göre normalmi bebeğin küçük olması kafam çok karıştı