bende dün sabah saglik ocağında oldum ama benim ikinci gebeligim şu an ki . İlk gebeliğimde 2 doz olmuştum bundada tek doz oldum yani 3. dozu . Ama öldüm öldüm yaaa başım yüzüm kolum bacaklarım her bi tarafım ağrıyor kızlar bunun nedeni nedir ? Diğer iki dozda hiç bisey olmamisti bitek kol ağrım vardı sızlar gibi ama bu doz beni mahvetti