Merhaba arkadaşlar,
Ben çocuk sahibi olmak istiyorum ama eşim ekonomi vs diyerek bu fikre sıcak bakmıyor. 1 buçuk senelik evliyiz. Arkadaşlarımın herkesin çocuğu var. Ve bu konuda çevremden baskı görmeye başladım.
6 ay önce 90 kiloydum zayıfladım 68 kiloyum şuan. Yumurtaliklarim sağlam muayene oldum.
Sorum şu. İlişki de eşim korunuyor. Geri çekilme yöntemi ile ya da İlişki bitimine yakın kondom kullanarak bu şekilde hamile kalınır mı?
Bu şekilde hamile kalan var mı ?
Ya da eşimi nasıl ikna edebilirim ?