ardaada Sasi yorumlara bakarak indirimde aldım ama henüz kullanmaya fırsat olmadı 10 gün sonra inşallah 😁
Sasi ardaada kullandıktan sonra fikrinizi yazarsanız çok sevinirim benim bebişim gelmesine daha 1.5 ay var
NM_mom Pembesiyle yeşilin ne farkı var bilmiyorum da aynı gibi ucu falan, benim pembe olan gayet güzel