Semilk05 şeker yüklemesi sonunda 1. Saat tokluk değerim yüksek çıkınca dahiliyeye gittim diyetisyene gitmememi söyledi diyetle düşmezse hemen gel dedi muhtemelen insülin başlamak için.. Ama diyetle düştü cihazla ölçüm yapıyorum.. Özel diyetisyene gidiyorum yaşadığım şehirde.. En son bebeğim haftasıyla uyumluydu..