usenmedimyaptimbirvelet 4 kilo ve üzeri doğum yapan anneler var mı acaba doğum şekliniz nasıldı sezeryana direkt alıyorlar mı yoksa normal yapan da var mı normal doğumda iri bebeklerde çıkık oluyor diye duymuştum ona göre doğum şeklimi belirlemek istiyorum🫶🏻
Bebek2_ usenmedimyaptimbirvelet bende merak ediyorum iyi olmus benimde 3800 dü yarın tekrar kontrolüm var bakalım doktor ne diyeceekk😀
Nazlicangrhn-3009 usenmedimyaptimbirvelet valla kızlar annem en küçük kız kardeşimi 4600 gram ile normal doğum yapmıştı 🙈😂 ama şimdi ki doktorlar 3200 üstünü hemen sezaryen yapmak istiyor kendilerini de riske atmamak adına
SutlacimiYedimmiBen usenmedimyaptimbirvelet 20 ay once 4.200 gr 51 cm bebisi normal dogurdum bebegimde cikik kirik vs yoktu şükür ama ilk bir kac saat solunum icin yogunbakima alinmisti o kadar dogumda yorulmustu bebegim. Ikinci dogumumdu.
Amine95 usenmedimyaptimbirvelet benim oğlum 4300 doğdu. 40.hafta kontrole gittiğimde suyum azalmıştı, sancım ve açılmam hiç yoktu. Karnım da hala inmemişti. Zorunlu ve acil sezaryen oldu
Esraliiii Nazlicangrhn-3009 annemde 4500 kardeşim dogdu valla minicik bebek bekliyorduk kocaman bebek geldi eve
usenmedimyaptimbirvelet Nazlicangrhn-3009 benimde annem normal doğumla erkek kardeşimi 4.400 gram doğurmuştu ama çok acı çekmişti sezeryana almadı doktor ama şimdi öyle değil dediğiniz gibi bilemedim
Nazlicangrhn-3009 Esraliiii 😂😂😂🙈 aynen aynen bizde öyle minni minnoş bişey beklerken maşallah 2 aylık bebek gibi eve gelmişlerdi şok olmuştuk ama tombik bebekleri sevmesi çok güzel 🙈🙈 ben annem kadar kilolu doguramam ama 🙈
Esraliiii Nazlicangrhn-3009 bende annemde öyle cok iyi beslenmesi valla kadın 9 ay istifra etti nasıl kilolu oldu bende bilmiyorum 😁
usenmedimyaptimbirvelet SutlacimiYedimmiBen maşallah🫶🏻 benim doktorumda uyardı yemene dikkat et doğumun zor olur bebeğin iri diye oysa 58 kiloyum 🥲
beyzzsenturkk usenmedimyaptimbirvelet 4 kiloydu en son bebegm 38+2yiz doktor iri bebeklerde omuz takılması olabiliyor sezaryen düşünüyor musun dedi istemiyorum dedim istesem bile devlet hastaneleri 40a kadar bekletiyormus bizde bekliyoruz bakalım normal olmazsa sezaryene kaldık
usenmedimyaptimbirvelet beyzzsenturkk anladım omuz takılmasını doktorumda demişti 2 hafta sonra tekrar gideceğim eğer kilosu yine artarsa bende sezaryen olabilirim 🙏🏻 gerçi haftam erken ama gün alırım
usenmedimyaptimbirvelet SutlacimiYedimmiBen 33 haftalık,45 ile hamile kaldım 58 kiloyum 61dim fakat 3 kilo verdim hasta olduğumdan dolayı