babybmom20 Anneler merhaba sezaryen sonrası nasıl iç çamaşırı almam gerek bir türlü bulamadım sezaryen doğum yapan anneler cevap verirse sevinirim
HurremSultan babybmom20 yüksek bel pamuklu iç çamaşırı kullanıyorum. Ama bir tanesinin lastiği ince canımı çok yakıyor giyemiyorum. Ona dikkat ederek alabilirsin🌸
Edafmo babybmom20 pamuklu ve çok sıkmayan lastiği bol olan iç çamaşırı lazım canım. Ya da hamile külotları da çok kullanışlı olur
Melek6588 babybmom20 bol şeyler alın rahat olacak şeyler pijama it çamaşırı bide göğüs Bedi kesinlikle alın çünkü süt gelsin diye it çamaşırı giymiyorsun sadece atlet pamuklu alın ama bol ve rahat olmasına dikkat edin
Melek6588 babybmom20 ben pijama takımı aldım giyemedim normal pijama giydim valla rahat ince bir pijama takımı insan o ağrı o sıkıntı giyimedim
Hunilininbirii İç çamaşırlarınız yüksel bel ve pamuklu olsun dikiş yerinize denk gelmesin hem acır hemde dikiş izi daha belirgin olurmuş ebem öyle demişti
babybmom20 Hunilininbirii sağol canım zaten çok sıkam birşey tercih edemem diye düşünüyordum sadece yüksekliğine karar verememiştim
babybmom20 KayraVeAnnesi_06 gebelikte hiç almadım ya daha doğrusu aldım ama aynı gebe olmadan önceki aldıklarım gibi aldım
KayraVeAnnesi_06 babybmom20 Anladım ben ebebekten almıştım ama bu hamileler için olan dikişlilerden değil sadece yüksek bel hem ince hemde esnek baya rahat açıkçası . Bir de ben depend almıştım bir hafta onu kullandım iç çamaşırı giymedim
babybmom20 KayraVeAnnesi_06 sağol canım depend bende aldım çamaşır konusunda kararsız kalmıştım yardımcı oldunuz sağolun