Güzel anneler benim gebeliğimin son haftalarına geldik fakat henüz hastane ve doktor konusunda net değilim şuan gittiğim doktor gece ve hafta sonu doğum olursa gelmiyormuş doktorum çok iyi fakat hastane konforu ve diğer doktorlar hiç içime sinmiyor duygu hastanesi de evime çok yakın orada onerebileceğiniz doktor var mı acaba